Bazen elinden gelen budur

Cumartesi, Kasım 02, 2013 Brida~ 2 Comments

Bir şeyler yapmak istersin özenti derler farklı olursan da üzerinde etiketler eksik olmaz.İnsanları anlamıyorum gerçekten yine isyan moduna girmek istemiyorum.Yazılanları gördükçe içime oturuyor sanki.Birinden bir şey görüp yapmak özentilik değil öğrenmektir.Belki o senden daha iyidir bu konuda nereden bileceksin ki belki de senden görerek daha iyi şeyler yapacaktır.
Anlamıyorum bazılarını özenmek çok farklı bizim toplumumuzda bir çok moda blogu okuyorum aynı olayları gördüğüm oluyor ama özenti demiyorum yorumlarını karşılaştırıyorum kattıklarına bakıyorum.Mesela yemek blogları hepsi yaptıkları güzel lezzetleri paylaşıyor ikisi de aynı pastayı kendilerince yapıyorlar.Kimse bunlara özenti diyemez.Bu konuya nereden geldim dersek okuduğum bir kaç şeyden dolayı yazmak istedim.
Şu blog sayfalarını karşılaştırmayalım artık en iyisi en kötüsü olmasın eksiği olan olsun.Ben burayı 2010dan beri kullanıyorum fazla ilgilendiğim söylenemez eksiğim belki çok fazla ama ben mutluyum blog okuyarak yapılan çekilişlerle,yarışmalarla eğleniyorum  dahası var ama bu yeterli sanırım anlatabildiysem ne mutlu bana.Okuduğum bloglara teşekkür ediyorum bana kazandırdıkları için :)

2 yorum:

  1. ne güzel olumlu yazmışsın.
    öle yapanlar mı varmış.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet bir kaç yerde rastladım aslında bu genel bir konu sadece blog üzerinden gittim ben :)

    YanıtlaSil