Son Günlerde

Çarşamba, Kasım 06, 2013 Brida~ 0 Comments






Son günlerde neler yapıyorum evet bunu kendime ne kadar sorsam da pek cevap alamıyorum.Çünkü sanki aparttan hiç çıkmıyor gibiyim okula uğradığım yok hadi okula gitmiyorum bari dışarı çıkayım sahilde dolaşayım,alışveriş yapayım ya da eğlence mekanlarına uğrayayım oda yok.Kendimi aparta kapattım resmen.Vizelere yavaştan başladım o yüzden burayla ilgilenmeye biraz ara verebilirim gibi ama sürekli takipteyim o ayrı konu.Bazı tatsız olaylara rastladım yine hırsızlık denildiğini gördüm çok üzüldüm en az olay sahipleri kadar.Yorum yapmıyorum çünkü gerçek nedir bilmiyorum.Ama bu durumlar beni çok üzüyor.Ortamımız eğlenceliyken şunlar olsun istemiyorum.Okuyacağım yazılar biraz birikti.Oturup bir günde hepsini bitirebilirim diye düşünüyorum.Dizilerim var üstelik adlarını söylemeden geçmeyeyim ; How I meet your mother ,the wampire diaries,the walking dead,game of throes şuan için bunlar :)
Aslında o kadar çok izlerdim ki nazar değdi sanırım bir türlü ne oturup blog okuyabiliyorum ne dizi izleyebiliyorum zaten şu aralar vizeler yaklaştı bu yüzden yine büyük bir ara beni bekliyorum.
Öyle işte canlarım sıkıcı şu aralar hayatım farklı hiçbir şey yok umarım sizin günleriniz böyle değildir  :)

0 yorum: