Vizeler biter B geri döner

Pazartesi, Kasım 25, 2013 Brida~ 2 Comments










Sınavlar burada biter.Sonunda 2 haftalık yorucu vize haftasını atlatmış bulunuyorum.Ama bir şey farkettim kendimi bir boşlukta hissettim oysa vize haftası bitince neler yapıcaktık.
Neler planlamıştık oysa ki daha vizeler biteli 1 gün oldu ama yaparız diye düşünüyoruz umarım :)
Neyse bunları geçelim bu hafta sonu İstanbula gidiyorum 2 güncük kısa tatil yapacağım maksat eğlenmek.
Özel hayatımdaki karışıklıklar içinde iyi gelecek diye umuyorum.
Şu sıralar kendime pek baktığım söylenemez ne alışveriş yapıyorum ne kozmetik ürünleriyle ilgileniyorum.Sık sık blog a uğrayıp yazılanları okumakla geçiriyorum diyebilirim.
Son bir kaç gündürde takma tırnağa sardık arkadaşlarla.
Bu yüzden aldığımız tırnakları aparta gelip heyecanla açsakta koca bir hüzünle karşılaştık.
Yapıştırıcıları boştu :(
Bir daha oraya gidip de bir şey almam diyorum ama ben yine alırım.Yine bunu belirteceğim aldığımız yere.Yine de ders olsun bu tür şeyleri belirli yerlerden almakta fayda var.
Ben kaçayım kendime kahve yapıp kitap okumaya vereceğim kendimi eee bunu hakettim sanırım :)

2 yorum:

  1. kahve kitap çoook severim.
    neler yaptın istanbulda yazsan yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bunun üzerine en kısa zamanda bir yazı yazacağım :)

    YanıtlaSil