Vize sonrası kısa tatil

Pazartesi, Aralık 02, 2013 Brida~ 1 Comments

Vizelerin üzerinden 1 hafta geçti ve ben hafta sonundan beri Trabzon dışındayım.İlk önce İstanbul a geldim.İstanbul epey yorucu geçti.Trafiği hele beni delirtti diyebilirim.Arabayla gezdik ama sonunda pes ettik.Sonuç olarak yürümekten başka bir şey elimizden gelmedi.Uzun zamandır aklımda olan noodle evet bu zamanı bekliyordum ve sonunda kavuştum :) Bunun dışında Kız kulesi Kadiköy Bağdat caddesi öyle gezdim karşıya geçemedim bu sefer ama olsun böylede fazlasıyla eğlenceli ve güzel geçti.Mekan belirtmicem ama ayrıca tavsiye ettikleri bir yer vardı oraya gidip falda baktırdım özellikle bunu çok istiyordum.Sanki İstanbula onun için gitmişim gibi oldu biraz ama en önemli sebebim belliydi zaten :)


İstanbul u kısa tutup sevgilimi uzaklarda bırakıp memleketime geldim.Üstelik bizimkilere haber vermeden büyük bir süpriz yaptım.Anlayacağınız akşam evde bayram havası vardı.Bugün de saçlarımı boyamam lazım çünkü kızıl rengi oturtmam gerekiyor Trabzona dönmeden önce.Buralarda çok soğuk sanırım üşütüyorumda eminim hava değişimindendir 3 günde 3 şehirde olunca doğal olarak.Öyle işte canlarım son günlerde yaptıklarım ve yapacaklarım böyleydi yine görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)


1 yorum: