Yılbaşına Hazırlık

Cumartesi, Aralık 21, 2013 Brida~ 1 Comments









2013 ün sonlarına yaklaştık hatta yaklaşık 9 ya da 10 gün kaldı diyebiliriz.Yılbaşını kutlamak gibi bir alışkanlığım yoktur şu yaşıma kadar da çok fazla kutladığım söylenemez.Çokta tavsiye ettiğim bir olay değil, benim içinde çok bir anlam ifade etmiyor açıkcası.Yinede herkesin görüşüne saygımız sonsuz bu yüzden kutlayanlarada kutlamayanlarada güzel bir yıl olsun istiyorum.Ama bu sene içimden kutlamak geliyor bu sene bir değişiklik yapmak istiyorum.Bu değişiklikle 2014 ünde benim için mükemmel geçmesini diliyorum.Bu sizler içinde geçerli tabi hep birlikte mutlu bir seneye adım atarız inşallah.Kaldığım apartın odasını süslemek istiyorum.Arkadaşla böyle bir planımız var öncelikle pencereyi süslemek istiyoruz.Sonra belki küçük bir çam ağacı.Tabi ki plastik olanlarından :) Bunun gibi planlarımız var eğer olurda gerçekleştirirsek fotoğraflarını sizlerle paylaşacağım.
Yılbaşı çılgınlığını kenarı bırakıp yaklaşan finallere bakarsak gerçekten az bir zaman kaldı 2 hafta diyebilirim.
Yılbaşını ders çalışarak geçirmek istemezdim ama bu gidişle öyle olacak gibi görünüyor.Sizler neler yapacaksınız gerçekten merak ediyorum özellikle yılbaşı gecesinden sonra dinlenipte yaptıklarını bizimle paylaşan takip ettiğim blogların yazılarını büyük bir heyecanla bekliyorum.

Her sene haberlerde rastladığım olumsuzluklarda canımı sıkacak gibi yine umarım bu sene öyle olaylar yaşanmaz.
Mükemmel bir geceyle yeni bir seneye mutlu ve sevdiklerimizle birlikte girmek dileğiyle herkese şimdiden mutlu noeller ho ho hohoo :)

1 yorum: