Final Haftası Biter

Cumartesi, Ocak 18, 2014 Brida~ 0 Comments

Verdiğim kısa aradan sonra tekrar geldim her gün yazıları takip edip okumaya çalışsam da kendi blogumla ilgilenemedim canlarım.Ne kadar yazıları takip etsem de rahat bir şekilde okuyamadım nedeni finallerimdi tabiki de.Sonunda final haftasını geride bırakıp rahatladım.
Tabi her şey bitmedi daha bütler beni bekliyor.Neyse ki en azından kafam birazda olsa rahatladı.
Artık rahat bir şekilde film ve beni bekleyen dizilerime devam edebilirim.Şu sıra izlediğim dizileri paylaşmak istiyorum sizlerle 

1.The Heirs 

2. Pretty Man



Bunlar dışında How I meet your mother ve teen wolf başladı onlara devam ediyorum.Uzun zamandır izleyeyim deyipte senelerdir beklettiğim bir dizi daha var Lost bu diziye de başladım ve gerçekten beğendim.
1 haftalık boşluğum var bu zaman içinde dizilerim ve büt hazırlıklarıyla ilgileneceğim.31 Ocakta ise önce İstanbul ardından Malatya ya  memleketime gideceğim evimi gerçekten özledim.
Salı günüde annemin doğum günü pazartesinden onun için özel hazırlattığım hediyeyi yollayacağım vereceği tepkiyi çok merak ediyorum açıkçası :)
Bu dizileri sizede tavsiye ederim özellikle The Heirs ı ,yeni yazıda görüşmek üzere hoşçakalın

0 yorum: