Spor programım

Perşembe, Ocak 02, 2014 Brida~ 0 Comments

Kendime ocak ayı içerisinde bir program hazırladım.1 ay boyunca sürecek bu programın sonunda etkisine bakıp diğer ay ona göre yeniden bir program yapmayı düşünüyorum.Bugün 4. günüm pazartesi gününden beri yapıyorum.
İlk olarak bu


Bunları sadece zayıflamak için değil vücudumun tembelliğini atmak içinde yapıyorum.Çünkü öğrenciliğin gereği çok fazla oturuyorum ve vücudumu fazlasıyla tembelleştiriyor.
Daha enerjik olmak için bunlar olmasa bile en azından yürüyüş yapılması gerekiyor diye düşünüyorum ama dışarıya çok fazla çıkamadığımdan evde yapmak tercihim.
Hıphop abs ı sevgilimin tavsiyesiyle öğrendim gayet eğlenerek yapılacak bir ders.Sıkılmadan fazla yorucu ve zorlayıcıda değil tabi bu kişiden kişiye değişir ama ben pek zorlanmıyorum yaparken.
Daha sonra squat ı daha yeni öğrendim özellikle bayanlar kalçalarının güzel görünmesini ister.Bunun için işe yaradığını öğrenince bunuda günlük olarak programıma ekledim.Bunları yapmadan önce esnememiz ısınmamız gerektiği uyarılarını lütfen dikkate alalım canlarım en azından doktor yardımından sonra yapalım lütfen  :)
İşte buda squat programım



1 ay sonunda etkisi hakkında yazı yazacağım az bile olsa etkisi olacağına inanıyorum şimdilik bu kadar görüşmek üzere canlarım :)

0 yorum: