Bi Dünya Kitap

Çarşamba, Nisan 01, 2015 Brida~ 4 Comments



Son zamanlarda ki tembelliğimi bırakıp kendimi özellikle vizelerden sonra kitap okumaya yoğunlaştıracağım.Bu yeni iki kitabım sizlerle paylaşmak istedim eminim duymuş ve ye okumuşsunuzdur bile :)
Tavsiye edeceğiz kitaplar olursa gerçekten mutlu olurum.Havalarda yavaş yavaş ısınırken balkon sezonunu açalım derim bir bardak çay ya da kahveyle kitap gerçekten mükemmel oluyor.
Yaz gelse de kumsalda da okuyabilsek gerçekten sıcakları özlemesem de kumsalda uzanıp kitap okumayı, arkadaşlarla sohbet etmeyi, deli gibi eğlenmeyi özledim. Ayrıca kitap okumanın yararlarından bahsetmeyeceğim tabi kide :)
Sizlere burada veda ediyorum bir daha ki yazımda görüşmek üzere canlarım :)

4 yorum:

  1. Menekşe kokulu hikayeler kitabını pek çok yerde gördüm bende merak ediyorum açıkcası:)
    blogunu takipteyim bende beklerim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoğu yerde görüp aldım hemen :) takip için teşekkürler hepinize :)

      Sil
  2. 'Senden başka yok' isimli kitabı önerebilirim. İnsanı hem güldüren hem üzebilen çok değişik bir kitap ben çok beğenmiştim :)
    Sizi takipteyim benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen kitabı inceleyeceğim :)

      Sil