31 Ekim 2020 Cumartesi

Garnıer Makyaj Temizleme Suyu



 


Bugün sizler için makyaj temizleme suyu ile geldim. Her zaman kullandığım bir ürün diğer çeşitlerini instagram hesabımda hikayede paylaşacağım. Her zaman memnun kaldığım ve ne kadar inatçıda olsa her türlü makyajı kolaylıkla çıkartabildiğim yardımcım. 

Cildimde herhangi bir ağırlık yapmadan üstelik sadece makyaj değil yüzdeki kirlerdende arındırıyor. Sonrasında herhangi bir arınma ihtiyacı duymuyorum ama ben her zaman sonrasında yüzümü su ile tekrar yıkarım. 

Bazı yorumlarda bu temizleme suyunu temizleme jeli gibi kullandıklarını yazdıklarını gördüm ne kadar faydalıdır tartışılır ama her şey  amacına göre kullanılsa tabi ki daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Ve üstelik ne kadar kirdende arındırsa temizleme jelleri vs. gibi etkili olduğunu düşünmüyorum. 

Kusursuz bir makyaj temizliği için kesinlikle tavsiye ederim. Mutlu Günler 😊

0 yorum:

Yorum Gönder