8 Ekim 2020 Perşembe

New Essentials C Vitamini Serum

 



Bugün sizlere bir serumdan bahsedeceğim. Ama öncelikle her zaman söylediğim uyarıyı yapmak istiyorum. Lütfen kullandığınız krem, serum, kozmetik tüm ürünlerde hatta en basit bir nemlendirici dudak kreminde bile önce içeriğine bir göz atmanız. Biliyoruz ki kozmetik ürünlerde alerji yapabilecek içerikler olabiliyor ama tabi ki bunlardan önce kendimizi tanımalıyız. Vücudumuza neyin yarayıp yaramadığını bilmemiz gerekiyor. 
Şimdi kullandığım serum hakkında bilgi vereceğim başlıkta da gördüğünüz gibi bu bir c vitamini serumu. Tüm cilt tipleri için uygun bir serum. Peki ne işe yarıyor bizim için önemli olanda bu.

* Düzensiz doku
* Eşit olmayan cilt tonu
* İnce çizgiler ve kırışıklıklar
 
Peki içeriği?
*Aqua *Panthenol *Peg-40 hydrogenated castor oil * Phenoxyethanol *Hyaluronic acid *ascorbly tetraisopalmitate *ethyhexylglycerin *polysorbate

Kullanımı?
Yüzümüzü temizledikten sonra bir kaç damla şeklinde yüzümüze yediriyoruz. Krem gibi bolca kullanmıyoruz ürünü. Bir ürünün bol kullanılması değil doğru kullanımı halinde etkisi olur unutmayın lütfen. Kullanım sonrasında bir süre bekleyin herhangi bir krem veya makyaj yapmayın. 

Şimdi ise kullanımımdan sonra ki kendi yorumumdan bahsedeceğim.
Yüzümde renk tonu farklılıkları başlamıştı araştırmalarım sonunda bu ürünle karşılaştım. Kuru bir cildim var özellikle kullandığım ürünlerin daha fazla kuruluk yapacağından hep korkmuşumdur. Fakat kullanmaya başladım ve herhangi bir yapışkanlık, yağlılık veya kuruluk yaratan herhangi bir durum oluşmadı. Ürünü neredeyse hissetmiyordum çok hızlı bir şekilde emiyordu cildim. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve cildimde ki değişim beni gerçekten mutlu etti , yüzümde başlayan bir canlılık ve renk tonu farklılığı neredeyse geçti diyebilirim. Tavsiye edebileceğim bir ürün. Eğer sizde bu sorunlara sahipseniz denemenizi ve eğer benim yazım sayesinde bu ürünle tanışırsanız lütfen yorum yapmayı unutmayın.
Ve unutmayın ki biz her halimizle güzeliz :)

ÖNEMLİ NOT: Kozmetik ürünlerin karma cilt yapısına uygun olduğu söylense de her cilt için aynı etki yaratmayacağını unutmayın. İçeriğini okuyun ve size uygun olanı seçin.

0 yorum:

Yorum Gönder