23 Eylül 2019 Pazartesi

Scholl Tırnak Bakım Seti













Bugün sizlere yaklaşık bir haftadır kullandığım ve ciddi manada memnun kaldığım bir üründen söz edeceğim. Uzun zamandır tırnaklarımla başım beladaydı. Her türlü törpü ve tırnak bakım setlerini denedim ama nedense tırnaklarım bakımlı görünmüyordu. Oje sürmek benim için bir dert olmaya başlamıştı hatta çoğu zaman süremiyordum. Şans eseri bu ürünü gördüm ve denemek için satın aldım. Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum tırnaklarım ciddi manada şekil aldı. Artık güçlendiğini bile hisseder gibiyim. Oje sürmek çok eğlenceli artık kendime her renk oje alıp gönül rahatlığıyla güzel durur mu düşüncesinden uzak sürmeye başladım bile. Şunu unutmamak gerekiyor ki ellerimiz ve tırnaklarımız çok kullandığımız organlarımızdan biri bu yüzden ciddi bir bakım istiyorlar. Oje sürerken ve temizlerken bile tırnaklarımıza zarar vermeden bunu yapmamız gerekiyor. Hatta belli zamanlar tırnaklarımızı dinlendirmeliyiz. Nemlendirmek bu işin en önemli parçası bunu da unutmamak gerekiyor. Sizlere bunu önerirken içim gerçekten rahat özellikle benim tırnaklarım için iyi geldiyse herkeste aynı etkileri göstereceğine inanıyorum. Ama unutmamalıyız her zaman derim her tavsiye herkeste aynı sonuçları göstermez. Üç farklı tırnak bakım başlığıyla beraber gelen bu ürünü ayak tırnaklarınız içinde kullanabiliyorsunuz. Ayrıca uzun süre kullandıktan sonra etkisini yitirdiğinde sadece başlıklarını alıyoruz. Hepinize tavsiyemdir. Herkese iyi bakımlar diliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder