4 Ekim 2019 Cuma

Ufak Tefek Şeyler

 Bugün sizlere en çok yapmaktan hoşlandığım bir şeyden bahsedeceğim. Bunun ucu tabi ki alışveriş çılgınlığına dayanıyor ama en çok satın almaktan hoşlandığım şeyden söz etmek istiyorum. Umarım sizlerde bu alışverişi yapabilir ve şirin odalar dizayn edebilirsiniz.
Genel olarak tembel bir bünyeye sahip olduğum için alışverişimi çoğunlukla internet üzerinden yapıyorum. En çok ziyaret ettiğim sitelerden birisi olan Trendyol a bugün de göz gezdirdim. Trendyol da bir indirim direk dikkatimi çekti bunu tabi ki sizlerle paylaşmak için buradayım.
Mobilyada çok satanlar başlığı altında bu kampanyayı görebilirsiniz yazının sonunda sizler için link bırakacağım oradan direk ulaşabilirsiniz üstelik kargo bedava.
Benim tv ünitesi ve duvar rafı ihtiyacım olduğu için bunlara direk odaklandım. Büyük küçük dolaplar, duvar rafları, kitaplık, koltuk, puf koltuk, tv ünitesi, fotoğraf çerçevesi, saksı standı vs her çeşit şeyi bakarken görebildim neredeyse. İnsana ihtiyacı bile olmasa aldıracak kadar ilgi çekici şeyler. 
Evin belli köşelerini süslemeyi çok seviyorum, odanın sadece bir köşesinin dikkat çekmesi benim için daha güzel. Bu yüzden evin belli köşelerinde hoşuma gidecek şekilde ufak tefek şeyler yerleştiririm. Dikkatimi bütün oda değilde belli bir yerin çekmesi daha çok hoş geliyor gözüme. Çok fazla kalabalık olmadan sade ama bir o kadar hareketli şeyler oluşturmak artık hobim gibi bir şey sanırım. Bu konuda annemle ne kadar tartışsak da onunda sevdiğinin farkındayım sadece temizlik kısmı insanı düşündürüyor malum ne kadar çok eşya özellikle ufak tefek ve silinmesi zor şeyler insanı biraz olsun istemeden de yoruyor. Ama o köşeler benim için mutluluk sebebi. Özellikle kendinize ait eviniz varsa bence bu kampanyada odalarınızı güzelleştirmek için büyük bir fırsat var. Sizde benim gibi böyle şeylere ilgi duyuyorsanız göz gezdirmenizi tavsiye ederim. 
Ufak bir not bırakmam gerekirse biliyoruz ki eşyaların değil de insanların bize huzur verdiğini. Evinizde bunlar olmadan bile huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle:) 

LİNK

0 yorum:

Yorum Gönder