26 Ekim 2020 Pazartesi

Loreal Paris Nem Terapisi (Aloe Vera Suyu)

 



Bugün sizlere mükemmel bir ürünle geldim. Kuru bir cildim var neredeyse her nemlendiriciyi kullandım fakat etkisi kısa süreli oluyordu. Genel olarak makyaj öncesinde yüzümü nemlendirmem gerekiyor çünkü cildim aşırı kuru ve kullandığım her ürün cildimde pul pul oluyordu. Ve sonunda aradığım ürünü buldum. Çok az kullanmama rağmen bile cildim neredeyse yirmi dört saat nemli kalıyor ve  gerçekten kokusu çok güzel sanki duştan çıktığımızda duş jelinin buram buram kokması gibi. 

Sadece şu uyarıyı yapmak istiyorum. Bazı kullanıcı yorumlarında gördüm sanıyorum ki yağlı ciltlerde bu fazla görülüyor. Bu üründen sonra ciltlerinde akne artışı olmuş. Her zaman diyorum her ürün herkeste aynı sonucu vermiyor. Tek söyleyeceğim gerçekten mükemmel bir nemlendirici. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Herkese mutlu günler ☺️

0 yorum:

Yorum Gönder