18 Kasım 2020 Çarşamba

Doal Keratin Saç Bakım Sütü


 Herkese Mutlu Haftalar :)

Bugün sizlere mükemmel bir saç bakım yardımcısı ile geldim. Benim saçlarım maalesef hem ince hem de çok dökülüyordu. Bir çok ürün denedim hiçbir faydası olmuyordu  taaaa ki bu ürünle karşılaşana kadar. 

Öncellikle kısaca kullanım şeklinden bahsedeceğim daha sonra içerik ve yararlarından bahsedeceğim. 

Saç uzunluğumuza bağlı olarak tüm saçımıza  masaj hareketleriyle iyice yedirdikten sonra sadece 3 dakika bekliyoruz ve yıkıyoruz bu kadar kısa ve kolay bir kullanımı var. 

İçerik olarak da öncelikle tuz, paraben ve sülfat içermiyor bu çok önemli bir kısım. Ayrıca içeriğinden dolayı saçlarımızın vitamin ve protein ihtiyacını karşılıyor. Saç dökülmesini önlüyor ayrıca yeni saç oluşumu , gür ve güçlü saçlar. 

Buraya kadar tamamen mükemmel bir ürün diyebilirim. Sadece tek eksiği yeni saç oluşumu yok bunu belirtmeliyim. En azından bende öyle bir etkisi olmadı. 

Çoğunluk olarak olumlu yorum alsada bu ürün için hele ki çok kötü bir etki olan şiddetli saç dökülmesi sorunuyla karşılaşanlarda olmuş. Bunun sebebi ya saçına uygun değil ya sahte ürün ya da yanlış kullanım şekliyle alakalı olabilir. Bu yüzden her zaman söylüyorum ürünleri kendinize uygun seçin ve böyle ürünlerde lütfen satıcı ve ürünün orjinalliğini kontrol edin. 

Benim için on numara beş yıldız bir ürün. Herhangi bir olumsuz düşüncem yok sadece keşke saç çıkartsaydı 😁

Son olarak

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Satın almadan önce içerik ve satıcıyı kontrol edin lütfen ucuz diye herhangi birinden satın almayın. 

Tekrar mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum :)


0 yorum:

Yorum Gönder