13 Kasım 2020 Cuma

Nıvea Yüz Yıkama Köpüğü


 Herkese Merhaba. Bu hafta sizlere yüz yıkama köpüğü ile geldim. Özellikle kış aylarında artan hava kirliliği ve soğuk havayla birlikte cildim daha cansız ve kirli oluyor. Buna tek çözümüm bu ürün. Hem kullanım kolaylığı hem de yumuşak dokusuyla tamamen günlük kullanım için yapılmış. 

Bu ürünü ben sadece yüz temizleme fırçasıyla birlikte kullanıyorum böyle daha etkili olduğunu düşünüyorum hem de köpük yapısında olduğu için fırça için gerçekten çok iyi bir ürün. Bu ürünün amacı hem nemlendiriyor hem canlandırıyor hem de temizliyor fakat şunu belirtmeliyim ki daha önce söylediğim gibi ben çok kuru bir cilde sahibim bu ürünler bende maalesef ki nemlendirme konusunda etkili değil. Bu ürünü kullandıktan sonra cildim kuru ve gergin oluyor bu yüzden tekrar nemlendirmek zorunda kalıyorum. Bu yönden benim için eksi bir durumda asla değil çünkü ben bu ürünü gerçekten cildi çok iyi temizlediği için kullanıyorum. Bu ürünü düzenli kullandığım sürecede inanın başka hiçbir ürüne ihtiyacım olmuyor. Gerçekten tavsiye edeceğim bir ürün kesinlikle deneyin derim. 

Son olarak yine belirtiyorum ki cildiniz için kullanacağınız her ürünün içeriğini okuyun ve alerji vs durumunuzu göz önünde bulundurarak satın alın. Çünkü ben alerjik bir vücuda sahibim çok kolay alerji olabiliyorum. Ama kendimi asla deneme tahtası olarak kullanmam çünkü alerjiler çokta hafife alınacak şeyler değiller. Bu yüzden asla kullanmadığım ürünüde tavsiye etmem. Lütfen bu konulara özen gösterelim cildimizi güzelleştirelim derken başka şeylere zarar vermeyelim. ☺️

Herkese Mutlu Bir Hafta Sonu Diliyorum 💃

0 yorum:

Yorum Gönder